Friday, March 13, 2009

Benar, Segalanya MilikMU

Tuhan....
Hati hamba pilu....
Tuhan...
Hati hamba sayu....
Tuhan...
Hati hamba sedih...
Tuhan....
Hati hamba menangis...
Tuhan...
Hati hamba sakit...
Tuhan...
Kau lah maha Memahami...
Yang memujuk tatkala aku merajuk...
Yang membelai tatkala aku kesedihan...
Yang menemani tatkala aku kesunyian...
Tuhan...
Telah ku lalui...
Jerit perih kehidupan...
Selana 22 tahun ini...
Tuhan...
Telah aku tunaikan solat
Telah aku tunaikan puasa
Telah aku tunaikan zakat
Aku telah bersaksi
Engkaulah segalanya
Engka Yang Maha Esa
Kau yang Maha Hebat
Engkau yang Maha Kaya
Kau Yang Maha Pengampun
Engkau yang Maha Pemurah lagi Penyayang
Segalanya Milik-Mu Tuhan...

Tuhan...
Hati ini juga milikMu
Tuhan...
Mata yang menangis ini juga milikMu
Tuhan...
Tangan yang ditadah juga milikMU
Tuhan...
Mulut yang berzikir juga milikMu

1 comment:

JeF said...

semoga berjaya dunia dan akhirat,,,